2014. augusztus 2., szombat

Trailer és egy kis ismertető

Sziasztok!

Úgy egy hónappal ezelőtt támadt egy ötletem egy új történethez, és mivel nagyon megfogott, elkezdtem jegyzetelni... végül egy unalmas órámban nekifogtam és... most ott tartok, hogy publikálni fogom. Noha még nem sok rész van meg belőle, igyekszem lelkesen írni, amikor időm engedi. Remélhetőleg nem kell az új részekre heteket várni, mert annak nem örülnék.

A történetről csak annyit árulnék el, hogy EXO-s és mind a tizenkét tag benne lesz, valamint a már tőlem megszokottakhoz hűen benne lesz Minseo, de ez kiderül az előzetes videóból is. Hogy kinek milyen szerepe lesz, ki lesz benne többet és ki kevesebbet, az majd a történetből kiderül.

Ha már előzetes videó... ötletem sincs, miért csináltam, egyszerűen csak jól esett és kész. =D Ne várjatok nagy csodát, moovie makerrel csináltam, és két hete szenvedek vele. Ha még egyszer ilyen jutna az eszembe, hogy én egy történethez trailert készítsek, beszéljetek le, jó? Ennyiszer még sosem néztem meg az EXO klipeket, és ez még csak a kisebbik bajom volt... mire elmentette a videót... Na, az volt az igazi katasztrófa. Ez a kis hülye kiírta, hogy 496 perc alatt menti el. Persze, nem vártam meg, azért nem vagyok hülye. De végül most, este, fél perc alatt sikerült, fel is töltöttem és ettől úgy megőrültem, hogy úgy döntöttem, hajnalok hajnalán fogom elérhetővé tenni a blogot.

Hm... Azt hiszem, mást nem szándékozom mondani. Remélem, lesznek, akik olvassák a történetet és ha kérhetném, akkor ne felejtsetek el véleményt írni, oké? Számomra fontos a visszajelzés, és nem azért, hogy istenítsem magam, hanem mert majd egy napon szeretnék könyvet kiadni, ahhoz pedig tudnom kell, hogy a közönség milyen véleménnyel van az írásomról. Szóval örülnék, ha páran egy-két hozzászólással megdobnának. Nem várom el, hogy kilométeres szövegeket írjatok, de azért olyat, amiből tudni fogom, hogy mit gondoltok.

Akkor... nincs más hátra, mint előre, itt a trailer videó, és igyekszem mielőbb feltenni az első részt. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése