2016. február 10., szerda

Köszönet, érdekességek, kérdőív

Sziasztok!

   Most, hogy vége a történetnek, először is szeretném megköszönni, hogy ilyen sokan olvastatok, és véleményeztetek szinte minden résznél.^^ Köszönöm, hogy szántatok időt arra, hogy írjatok nekem pár sort, még ha erre csak időnként került sor. Imádtam olvasni a véleményeiteket, és nem hazudok, ha azt mondom, hogy volt, amikor ti befolyásoltátok a történet folytatását. :P Azt hiszem, ez lett a legsikeresebb irományom, pedig egyáltalán nem számítottam rá.
    Tudom, a cselekmény eléggé lezáratlan lett, ami nem véletlen, hiszen tervezek majd extra részeket hozni, amikben sok mindenre kaptok választ, de erre egyelőre még várni kell.

    De nem is ez a lényeg most. Összeírtam pár dolgot a történetet illetően, néhány adatot, és háttér információt, hogy mi miért lett úgy, ahogy. Ez körülbelül 5 oldal lett.... Hosszabb, mint az átlag részek. :D

Figyelem!
Az érdekességek SPOILERT tartalmaznak!

   Kérek mindenkit, hogy csak akkor olvassátok el, ha már a történet végére értetek, mert különben saját magatoknak lövitek le a poént.
   Ha még ezek után is felmerült bennetek bármiféle kérdés, nyugodtan írhattok itt, vagy akár a facebook oldalamon, ask.fm-en, vagy személyesen, ahol szeretnétek, és nektek jobb, szívesen válaszolok bármire. :)




    És akkor jöjjön a szokásos kérdőív is, ami az elmúlt történeteimhez mindig készült. Remélem, hogy ha már ilyen sok olvasóm volt, akkor lesznek néhányan, akik kitöltik ezt is. Oldalt láthattátok a szavazást, ez alapján úgy néz ki, hogy körülbelül 56-an olvastátok a történetet, ami azért elég durva. o.O Komolyan, ez engem nagyon sokkolt, én 30-nál többre nem számítottam, erre majdnem kétszer annyian jeleztek vissza. Persze, lehet, hogy azért ennél kevesebb, mert másik böngészőről is szavazott ugyanaz az ember, de akkor is durván sok, úgyhogy ezért is rettentő hálás vagyok nektek!
    Mindegy is, nem húzom a dolgokat. Íme a kérdőív:



Köszönök szépen még egyszer mindent! ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése